C/ Santiago Rosinyol, nº 2B, 1ª B
17240 Llagostera (Girona)

Atrapar la realidad
No vull atrapar la realitat
no vull atrapar la sinuosa línia d'una fulla

no vull atrapar el delicat vol de l'ocell
no vull atrapar el so de la campana
no vull atrapar el camp, esmorteït per la sequedat.
Només vull estar present amb aquest moment, per on els meus ulls fixos mrien aquesta bellesa, per aquest moment és únic i irrepetible. no vull ésser l apintor que busca la perfecció de per si, tan sols amb la meva imperfecció com a ésser humà, descriure la impefecció de l'home. No vull ésser perfecte, només hi ha una sola cosa perfecta, la creació i Déu. No vull ésser Déu, vull ésser creativa amb la meva imperfecció. Vull arriba4r a l'essència de la meva essència. que som imperfectes i amb la mateixa imperfecció som purs. No vull aprendre a dibuixar ni a pintar, ni a fer coses boniques, per a què amb la imperfecció ja ho són. Tot és efímer. Vull saber perquè sóc aquí en aquest món i quina és la emeva finalitat. Ésser mare i estimar i crear.
Quan vaig començar a veure colors?
Quan vaig començar a percebre els punts?
Quan vaig dibuixar les primeres línies?
Al ventre de la meva mare. Em movia i nedava en aquell espai, petit però càlid, lluminós, juntament amb el meu germà bessó, que no va sobreviure i ell m'ha regalat la seva força i també l'enyroança de no ser-hi. El punt de partença de la meva vida és el punt de retrobament amb el meu punt de naixement. La meva infantesa va ésser molt feliç i lliure amb la llar familiar, però estroncada per l'abús a una criada angelical i plena d'ingenuïtat. La realitat crua de la vida. Abús que molts humans segueixen fent amb les societats d'ara a l'era d'Aquari. Assassins de les criatures angelicals "els nens i les nenes". La meva pintura és ingènua i al mateix temps el seu missatge és molt madur. Parteix de l'interior meu.

Colecciones como:
La casa 1979, Cartes i fragments d'un llarg itinerari 1981, juguets africans 1982, Aquàrium 1990, Faunia 1988, Nucli 1991, Medi-terra-ni 1994, Viatges i flors extraído del mismo libro de Mercè Rodoreda 1992, L'espurna de la vida 2004 i otros y también de los mas recientes: els 72 plecs de la vida 2007, reflejan este mío itinerario en mi mundo interno de creación y expresión.

En mis cuadors hay:
Vida, luz, agua, fuego, juguetes, animales, colores, manchas, fotografías, apeles, cartones, maderas, metales, claridad, viento, flroes, personas, olores, conchas, ropa, confetis, materia, amor y vida.

Exposiciones
Barcelona, mataró, Argentona, Vic, Granada, Roma, Milá, País Basc, Madrid, Palerm (Cicília), Expoletto (Italia), Frankfurt, Bolonia, Perpinyà, Manresa, Palafrugell, Girona, Banyoles, Besalú, etc.

Mi mensaje es para un reencuentro de mi "yo interior" necesidad de comunicar y expresar sentimientos internos.

"La fulla" col·lecció quarium - técnica mixta 60 x 80 cm
Col·lecció "les cases" - técnica mixta/collage 60 x 80 cm